Mass Effect 2

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 2 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Sv: Mass Effect 2

Inlägg av Jokkocze i tor jan 20 2011, 13:17

@Veritech79 skrev:
@Veritech79 skrev:
Skickade precis en invite till dig Jokkocze cheers

När hade du tänkt att acceptera min invite måntro?! Rolling Eyes Very Happy

När jag startar min 360 och spelar där Razz

Till överst på sidan Gå ner

Inlägg av Warsawpact i tor jan 20 2011, 13:45

@Jokkocze skrev:
@Veritech79 skrev:
@Veritech79 skrev:
Skickade precis en invite till dig Jokkocze cheers

När hade du tänkt att acceptera min invite måntro?! Rolling Eyes Very Happy

När jag startar min 360 och spelar där Razz

Han spenderar för mycket tid vid PS3an lol! lol!

Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Användarens profil

Inlägg av Jokkocze i tor jan 20 2011, 13:45

Den spenderar jag ännu mindre tid med. PC über alles!

Inlägg av Warsawpact i tor jan 20 2011, 15:28

@Jokkocze skrev: PC über alles!

FORT!!!!!!!!! en hink..........neeeeeeeeeeeej......för sent..........

Surprised

Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Användarens profil

Inlägg av Warsawpact i tor jan 20 2011, 15:33

Men om man skall tillbaka på ämnet Mass Effect 2 så undrar jag för skoj skull, vilka val gjorde ni när ni spelade igenom ME2?

Spoiler:
Valde ni att rädda council, vilken romans följde ni, vilka överlevde inte efter sista uppdraget?

Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Användarens profil

Inlägg av Veritech79 i tor jan 20 2011, 15:56

@Warsawpact skrev:Men om man skall tillbaka på ämnet Mass Effect 2 så undrar jag för skoj skull, vilka val gjorde ni när ni spelade igenom ME2?

Spoiler:
Valde ni att rädda council, vilken romans följde ni, vilka överlevde inte efter sista uppdraget?

Har inte spelat klart ännu så jag vågar inte trycka på spoilerknappen affraid

Återkommer när jag är klar cheers

Inlägg av Veritech79 i ons feb 02 2011, 01:38

Måste bara få gnälla av mig en smula...vem FAN var det som kom på att införa Heatsinks till bössorna i ME2?!?!?
Den personen skall ha kompanismörj...i flera omgångar!!! affraid Evil or Very Mad

Jag gillade systemet med överhettning från 1:an mycket bättre än det här enerverande letandet efter heatsinks som man hela tiden måste nedlåta sig med under spelets gång Evil or Very Mad

Tyckte det gav en "roligare" flyt i striderna när du hade möjligheten att ha en kontinuerlig eldgivning genom eldskurar.
Att ha ett begränsat antal skott du kan avfyra innan du behöver byta "mag" tillhör det förgångna och inte i en sci-fi saga där ammunitionen består av ett metallblock som kulorna sliceas av från (underbar konstruktion för övrigt, så härligt sci-fi Cool ).

Så där, nu känns det lite bättre...åter till verkligheten Very Happy

/Patrik

Senast ändrad av Veritech79 den ons feb 02 2011, 01:52, ändrad totalt 1 gång

Inlägg av Jokkocze i ons feb 02 2011, 01:43

Kan ju passa på att nämna att ammon i vapnen i ME-universumet är stor som små sandkorn, så att det ryms tusentals i ett mag Wink

Inlägg av Veritech79 i ons feb 02 2011, 01:51

@Jokkocze skrev:Kan ju passa på att nämna att ammon i vapnen i ME-universumet är stor som små sandkorn, så att det ryms tusentals i ett mag Wink

Det är ju det som är det underbara, en fullkomligt suverän lösning på soldatens största dilemma, att aldrig ha tillräckligt med ammo Very Happy

Inlägg av Jokkocze i ons feb 02 2011, 02:09

Något nämndes i boken som kom före det första spelet om att man i princip kan fylla på sin ammo med i princip vilken sand som helst (Typ)

Påtal om något annat. Visst vore det awesome att scratchbygga normandie!?

Inlägg av Veritech79 i ons feb 02 2011, 12:38

@Jokkocze skrev:
Påtal om något annat. Visst vore det awesome att scratchbygga normandie!?

Det vore SÅ coolt! Very Happy
Undrar vad det är för variant på Shepards modeller i spelet?
Är det snaptite eller har han måntro en låda med modellbyggaratteraljer i skrivbordslådan?! Very Happy cheers

-The Collectors are attacking a colony Shepard!
-Damn it! I´ve just loaded my airbrush with paint for my Turian battlecrusier!!
-Drop it Shepard, we have to rescue those poor colonists!
-NO! the paint will clogg the airbrush and it will be HELL to get it clean!
-Why?
-I´m using non-diluted Tamiya straight from the bottle...
-NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Very Happy

Inlägg av Jokkocze i ons feb 02 2011, 12:48

Very Happy

/me börjar omedelbart leta ritningar på mass effect-skepp

Inlägg av Veritech79 i sön feb 06 2011, 03:49

Hörredu Warsaw...det dök aldrig upp någon invite den andra gången heller... Question No Sad

/Patrik

Inlägg av Veritech79 i mån mar 28 2011, 18:06

Hade glömt bort att skriva att jag lirat igenom ME2 efter mycket om och men, små barn tenderar att kräva en del uppmärksamhet:D

Jag måste säga att slutet var episkt men ändå en liten besvikelse...kunde dom inte ha kommit på en "bättre" slutboss än det där Rolling Eyes
Spoiler:
Visst hade Reaperembryot varit frän att ha som bakgrund till slutstriden, kanske haft med det där att skjuta sönder tuberna men inget mer liksom, samtidigt som man nedkämpar våg efter våg av collectors och till sist Harbingers marionettdocka...jag kanske skulle bli spelutvecklare istället:D

Lite coolt dock att man kunde fortsätta spela efter slutet, antagligen för de kommande dlc:erna, så nu under min andra omgång så gör jag inga sidouppdrag förutom karaktärernas.
På tal om sidouppdrag förresten, skapligt creepy "Overlord" var...mådde faktiskt lite illa på slutet pale

Till sist då vad jag gjorde och inte gjorde i ME & ME2:

Jag räddade inte council och jag inledde ingen romans i ME.
Jag gav Collectors Base till Cerberus, Mordin överlevde inte (han har tydligen urkass "defencevalue" så han skulle inte ha försvarat dörren på slutet utan följt med mig eller gått med gisslan... Mad ) och jag slätade över Tali i ME2 Very Happy

Fortfarande ingen invite från dig Warsaw... Sad

/Patrik

Inlägg av Warsawpact i mån mar 28 2011, 18:47

@Veritech79 skrev:Hade glömt bort att skriva att jag lirat igenom ME2 efter mycket om och men, små barn tenderar att kräva en del uppmärksamhet:D

Jag måste säga att slutet var episkt men ändå en liten besvikelse...kunde dom inte ha kommit på en "bättre" slutboss än det där Rolling Eyes
Spoiler:
Visst hade Reaperembryot varit frän att ha som bakgrund till slutstriden, kanske haft med det där att skjuta sönder tuberna men inget mer liksom, samtidigt som man nedkämpar våg efter våg av collectors och till sist Harbingers marionettdocka...jag kanske skulle bli spelutvecklare istället:D

Lite coolt dock att man kunde fortsätta spela efter slutet, antagligen för de kommande dlc:erna, så nu under min andra omgång så gör jag inga sidouppdrag förutom karaktärernas.
På tal om sidouppdrag förresten, skapligt creepy "Overlord" var...mådde faktiskt lite illa på slutet pale

Jag gav Collectors Base till Cerberus, Mordin överlevde inte (han har tydligen urkass "defencevalue" så han skulle inte ha försvarat dörren på slutet utan följt med mig eller gått med gisslan... Mad ) och jag slätade över Tali i ME2 Very Happy

/Patrik

Hallå Patrik.

Min 360 lider sedan en månad tillbaka av red -ring döden. Den har blivit lagad 2ggr tidigare. Skrev nog fel namn på till den som första inviten skulle sändas till.
När jag skulle dra igång den för att säkerhetskopiera materialet i HDD'n då jag tänkt köpa en ny generations 360 så dog den vid uppstart. Nu står jag här med en maskin som jag inte kan säkerhetskopiera innehållet till en ny...vad fan gör man? Mad Betala lagning + frakt till tyskland måste jag göra om den skall bli fixad.

Det blir nog inget mer Xbox för min del, tyvärr Patrik No Om du någon gång köper en PS3 så kan du få min PS gamer-tag.

Angående ME2 så lirade jag igenom den på min PS3, med all DLC material inkluderat. Mycket roligt må jag säga.
Imorgon ( Tisdag 29 Mars) så kommer en ny DLC att släppas till Me2. Tydligen det som binder ihop ME2 o ME3.

Vad som hände på mitt ME o ME2:

Spoiler:

ME1
Jag räddade council.
Romans med Liara

ME2
Romans med den där "Cerberus tjejen" samt med Liara (i DLC Lair of the Shadow Broaker)
Alla överlevde sista uppdraget.
Har för mig att jag sprängde collector base.
Valde den där stora Reavener automatkanon/karbin liknande geväret inne i Colector base.
Hade alla squad members vid slutet. Alla hade "Loyal" till mig förutom Zaeed.

P.S
Jag PM'ar min Xbox gamer-tag till dig Patrik, ifall att jag mot förmodan skulle få något xbox ryck o köpa ny alt laga den.
D.S

Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Användarens profil

Inlägg av Jokkocze i mån mar 28 2011, 19:26

Bara för att konsolen blivit lagad två gånger tidigare betyder det inte att du inte kan skicka in den på service. Har du däremot haft den i tre år (tror jag det var iaf) så är det du själv som får bekosta reparationen. Detta kan du dock även få gjort av exempelvis psxcare.

Och du kan visst kopiera allt från den gamla disken till en ny. Finns kablar för detta ändamål att beställa från microsoft, valfri butik som säljer konsoler eller exempelvis Deal Extreme. Eller så köper du en begagnad konsol. (Inte via game eller dyl, det blir bara snordyrt)

Inlägg av Veritech79 i mån mar 28 2011, 20:08

@Warsawpact skrev:
@Veritech79 skrev:Hade glömt bort att skriva att jag lirat igenom ME2 efter mycket om och men, små barn tenderar att kräva en del uppmärksamhet:D

Spoiler:

/Patrik

Hallå Patrik.

Min 360 lider sedan en månad tillbaka av red -ring döden. Den har blivit lagad 2ggr tidigare. Skrev nog fel namn på till den som första inviten skulle sändas till.
När jag skulle dra igång den för att säkerhetskopiera materialet i HDD'n då jag tänkt köpa en ny generations 360 så dog den vid uppstart. Nu står jag här med en maskin som jag inte kan säkerhetskopiera innehållet till en ny...vad fan gör man? Mad Betala lagning + frakt till tyskland måste jag göra om den skall bli fixad.

Det blir nog inget mer Xbox för min del, tyvärr Patrik No Om du någon gång köper en PS3 så kan du få min PS gamer-tag.

Angående ME2 så lirade jag igenom den på min PS3, med all DLC material inkluderat. Mycket roligt må jag säga.
Imorgon ( Tisdag 29 Mars) så kommer en ny DLC att släppas till Me2. Tydligen det som binder ihop ME2 o ME3.

Vad som hände på mitt ME o ME2:

Spoiler:

ME1
Jag räddade council.
Romans med Liara

ME2
Romans med den där "Cerberus tjejen" samt med Liara (i DLC Lair of the Shadow Broaker)
Alla överlevde sista uppdraget.
Har för mig att jag sprängde collector base.
Valde den där stora Reavener automatkanon/karbin liknande geväret inne i Colector base.
Hade alla squad members vid slutet. Alla hade "Loyal" till mig förutom Zaeed.

P.S
Jag PM'ar min Xbox gamer-tag till dig Patrik, ifall att jag mot förmodan skulle få något xbox ryck o köpa ny alt laga den.
D.S

Jag beklagar sorgen hörredu...aldrig roligt när saker och ting ger upp mitt i alltihopa:(
Hårddisken för du som sagt över smidigt med en för ändamålet avsedd kabel.
Jag håller tummarna för en xbox resurrection:D

Spoiler:
Så du blev bigamist på gamla dar du:D
Visste inte att det gick att ragga på Liara också...får nog pröva det tror jag (my Shepard diggs alien chicks Cool ).
Snöt åt mig Reavener-bössan också, kanske inte det mest pricksäkra men med korta eldskurar såVery Happy
På tal om vapen förresten, den där megasniper-bössan som bara Legion kan bära utdelar skapligt med smärta Shocked , han nedkämpade på egen hand en YMIR med ett fåtal skott å det är respekt geek

Hur var förresten attityden i ME2 då du hade räddat Council?
Själv fick jag bara en massa skit vart jag än dök upp:(

Jag hade alla förutom Kasumi med i gänget, har henne nu dock.
Alla är lojala, Zaeed gjorde dock en smula ont att göra lojal...man vill ju rädda alla liksom Sad

Skall bli intressant å se vad utgången i ME3 blir av mitt beslut att ge basen till Cerberus...antagligen kommer det hoppa upp och bita mig arschlet på ett eller annat sätt, Illusive Man såg lite väl finurlig ut på slutet... Neutral

Ny DLC imorgon!? kommer antagligen att ruinera mig på microsoft points men jag bara måste ha! Very Happy cheers

Gamertag noterat och arkiverat.

/Patrik

Inlägg av Warsawpact i mån mar 28 2011, 20:11

@Jokkocze skrev:Bara för att konsolen blivit lagad två gånger tidigare betyder det inte att du inte kan skicka in den på service. Har du däremot haft den i tre år (tror jag det var iaf) så är det du själv som får bekosta reparationen. Detta kan du dock även få gjort av exempelvis psxcare.

Och du kan visst kopiera allt från den gamla disken till en ny. Finns kablar för detta ändamål att beställa från microsoft, valfri butik som säljer konsoler eller exempelvis Deal Extreme. Eller så köper du en begagnad konsol. (Inte via game eller dyl, det blir bara snordyrt)

Det blir jag som får stå för reparationskostnaden, skrev det i tidigare inlägget. Oavsett om det blir ifrån Microsoft eller någon service firma så är det pengar jag inte vill lägga på den. För den kommer att gå sönder igen.

Men tack för tipsen, det uppskattas.

Svaret jag fick ifrån Xbox support var att det inte gick att göra en kopiering ifrån en död 360, men det verkar ju som om man bara behöver ta bort hårddisken o fixa det med kablage.
Nåväl, inte första gången jag får fel ifrån supporten. De har fortfarande inte hört av sig angående problemet jag hade med lösenords reset m.m
Tar och sparar hårddisken och kontrollerna, resten av konsolen åker nog till tippen.

Blir bara så sur att det skall vara så att det är så kostsamt och bökigt. Hatar när tekniken trasslar. Crying or Very sad

Uush...nej nu har vi o andas...1...2..3..andas in- andas ut Laughing

Och nu vidare till ME2.

Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Användarens profil

Inlägg av Jokkocze i mån mar 28 2011, 20:22

Ska du slänga ut den så kan du lika gärna packa ner i en låda och skicka ner hit, så kan jag fixa den och ge till spelföreningen. Behövs alltid fler boxar i utrustningsskåpet.

Blir det så att du bestämmer dig för att slänga, pm'a mig istället.

Inlägg av Warsawpact i mån mar 28 2011, 20:34

@Veritech79 skrev:
Jag beklagar sorgen hörredu...aldrig roligt när saker och ting ger upp mitt i alltihopa:(
Hårddisken för du som sagt över smidigt med en för ändamålet avsedd kabel.
Jag håller tummarna för en xbox resurrection:D

Ny DLC imorgon!? kommer antagligen att ruinera mig på microsoft points men jag bara måste ha! Very Happy cheers

Gamertag noterat och arkiverat.

/Patrik

Tack för sympatin Patrick. Smile
Avskyr när teknik strular. Bryr mig inte om alla finesser som finns på de olika tekniska sakerna numera, utan bara de fungerar felfritt och lääänge.

Spoiler:

Bigamist....why settle for one? hehe Wink
Det går ju också att ragga upp hon sekreteraren som står vid en dator vid Star-Map på skeppet. Hon kan tom. "följa med upp på rummet" tillslut lol.

Även fast man räddar council så är attityden ganska dålig men det märks att de har mera respekt för en, men samtidigt lika dryga.

Angående Collector Base så tror jag att utvecklarna lyckas snirkla till det till en nackdel för Shepard hur han än väljer att göra med den.
Spränga den = spränger viktig info o teknik som kunde användas emot the reapers. Ge den till Cerberus = cerberus kanske tar tekniken och använder den för att själva bli dominanta och diktatoriska när man besegrat Reapers eller rent av så att cerberus är en dold del av reapers, typ.

Har en skum känsla av att The Illusive Man kanske rent av jobbar för Reapers...för vart kommer Cerberus extrema teknologiska dominans som de tjänar pengar på ifrån? Hur kunde lilla Cerberus trolla fram en mer teknologisk och bättre Normandy ur byxorna än den The Alliance byggde med kombinerad kunskap, och som tydligen skulle vara det mest extrema som kunde byggas !?
Samt att de hux-flux kunde bota han pilotens kroniska bensjukdom får man väll ingen förklaring på?

Det där med tekniken o informationen de har som skall hjälpa mänskligheten verkar lite för godtroget. Reapers som infiltrerar mänskligheten med dold fiendeteknik som sopar mattan under humans när reapers kommer?

Ja Legion är riktigt bra när han är "uppgraderad" med bl.a. snipern. Själv brukar jag mest använda Zaeed som stridsvagn och Cerberus tjejen som trollkarl, go mix.

....låt konspirationsteorierna hagla. Very Happy Very Happy

Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Användarens profil

Inlägg av Veritech79 i mån mar 28 2011, 23:38

@Warsawpact skrev:
Tack för sympatin Patrick. Smile
Avskyr när teknik strular. Bryr mig inte om alla finesser som finns på de olika tekniska sakerna numera, utan bara de fungerar felfritt och lääänge.

Spoiler:

Bigamist....why settle for one? hehe Wink
Det går ju också att ragga upp hon sekreteraren som står vid en dator vid Star-Map på skeppet. Hon kan tom. "följa med upp på rummet" tillslut lol.

Även fast man räddar council så är attityden ganska dålig men det märks att de har mera respekt för en, men samtidigt lika dryga.

Angående Collector Base så tror jag att utvecklarna lyckas snirkla till det till en nackdel för Shepard hur han än väljer att göra med den.
Spränga den = spränger viktig info o teknik som kunde användas emot the reapers. Ge den till Cerberus = cerberus kanske tar tekniken och använder den för att själva bli dominanta och diktatoriska när man besegrat Reapers eller rent av så att cerberus är en dold del av reapers, typ.

Har en skum känsla av att The Illusive Man kanske rent av jobbar för Reapers...för vart kommer Cerberus extrema teknologiska dominans som de tjänar pengar på ifrån? Hur kunde lilla Cerberus trolla fram en mer teknologisk och bättre Normandy ur byxorna än den The Alliance byggde med kombinerad kunskap, och som tydligen skulle vara det mest extrema som kunde byggas !?
Samt att de hux-flux kunde bota han pilotens kroniska bensjukdom får man väll ingen förklaring på?

Det där med tekniken o informationen de har som skall hjälpa mänskligheten verkar lite för godtroget. Reapers som infiltrerar mänskligheten med dold fiendeteknik som sopar mattan under humans när reapers kommer?

Ja Legion är riktigt bra när han är "uppgraderad" med bl.a. snipern. Själv brukar jag mest använda Zaeed som stridsvagn och Cerberus tjejen som trollkarl, go mix.

....låt konspirationsteorierna hagla. Very Happy Very Happy

Jo det är någonting med Cerberus som inte riktigt stämmer, du har lite intressanta teorier där måste jag säga.
Spoiler:
I Mass Effect så försökte dom ju faktiskt komma på ett sätt att kontrollera Rachni för att användas som ett vapen, i uppdraget Overlord så är det ju samma visa fast med Geth...kanske dom är ute efter detsamma med Reapers?!
Sen har du alla experiment med biotics.
Som sagt så lär edera valet komma surt tillbaka...skulle inte förvåna mig om det är så att Illusive Man hjälper till att besegra Reapers men sen gör en kovändning och det blir en slutstrid med Cerberus i ME3.
Men vad som än väntar så står jag, Grunt och Samara (mitt favvoteam Very Happy ) redo.

Fick hem mitt ex av "ME2 Collectors Edition" (no pun intended Very Happy ) idag förresten, skall strax sätt mig och ladda ned min "collectors armor", får se om den är någe bra king

Kom och tänka på en sak förut, vore det inte coolt om man kunde köra co-op på ME, jag skulle älska det! geek Very Happy

/Patrik

Inlägg av Warsawpact i tis mar 29 2011, 00:35

@Veritech79 skrev:

Jo det är någonting med Cerberus som inte riktigt stämmer, du har lite intressanta teorier där måste jag säga.
Spoiler:
I Mass Effect så försökte dom ju faktiskt komma på ett sätt att kontrollera Rachni för att användas som ett vapen, i uppdraget Overlord så är det ju samma visa fast med Geth...kanske dom är ute efter detsamma med Reapers?!
Sen har du alla experiment med biotics.
Som sagt så lär edera valet komma surt tillbaka...skulle inte förvåna mig om det är så att Illusive Man hjälper till att besegra Reapers men sen gör en kovändning och det blir en slutstrid med Cerberus i ME3.
Men vad som än väntar så står jag, Grunt och Samara (mitt favvoteam Very Happy ) redo.

Fick hem mitt ex av "ME2 Collectors Edition" (no pun intended Very Happy ) idag förresten, skall strax sätt mig och ladda ned min "collectors armor", får se om den är någe bra king

Kom och tänka på en sak förut, vore det inte coolt om man kunde köra co-op på ME, jag skulle älska det! geek Very Happy

/Patrik

Spoiler:

Intressant, intressant...speciellt det där med Rachni som du nämde. Det hade jag helt glömt av.
På tal om Rachnii uppdraget i 1an så valde jag att hjälpa Rachnii och sätta drottningen fri. Blev sedan kontaktad av drottningen genom en " mind slave" på Ilum. Mycket coolt.
Där nämner "rösten" att hon är tacksam för den hjälp Rachnii fick av Shepard och att de kommer hjälpa honom emot Reapers. Orgniska varelser gillar tydligen inte syntetiska.

Grunt o Samara, bra combo där! Smile

Vad häftigt med Collectors Edition, det må jag säga. När jag köpte ME2 till PS3 så fick jag med all DLC som gjort till spelet, inklusive några dräkter, men det var ingen colectors ed.
Vad fick du med i den?

Ett tips, det går ju att köpa star charts på Ilum så att man får tillgång till flera system att resa till, men i DLC'n "Lair of the Shadow Broker" kan man köpa ytterligare sådana och i dem finns också Element Zero ( och liknande resurser) highlightade på specifika planeter. Grymt bra, bara att åka till den planeten och gräva så in i bänken. Du kan också utföra Covert Ops så som att ge order om att lönnmörda viktiga personer, ta över stora galaxföretag etc. Ger mer liv till spelet.

Imorgon (Tisdag) blir det ytterligare ett nytt äventyr med min Shepard Very Happy Very Happy

Co-Op är något jag verkligen saknar i Mass Effect. Vore riktigt häftigt att utforska rymden med en kompis, åka samma skepp, lägga upp planer etc.

Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Användarens profil

Inlägg av Warsawpact i ons mar 30 2011, 00:22

ÖÖöh...nu har Tisdagen kommit och nästan gått, och fortfarande ingen DLC till ME2 på PS3?
Står ju att den skall släppas den 29 Mars på deras hemsida till PC,Xbox360 och även PS3. Shocked

Om den DLC'n blir försenad till PS3 på ett obestämt datum så kommer mitt humör att gå in i Chernobyl-mode.

Senast ändrad av Warsawpact den ons mar 30 2011, 00:36, ändrad totalt 3 gånger (Orsak för redigering : Råkade skriva Crapbox istället för Xbox 360.)

Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Användarens profil

Inlägg av Veritech79 i ons mar 30 2011, 00:39

@Warsawpact skrev:ÖÖöh...nu har Tisdagen kommit och nästan gått, och fortfarande ingen DLC till ME2?

Står ju att den skall släppas den 29 Mars på deras hemsida till PC,360 och även PS3. Shocked

Om den DLC'n blir försenad till PS3 på ett obestämt datum så kommer mitt humör att gå in i Chernobyl-mode.

Gissa vad jag har laddat ned idag... Laughing cheers

Nä nu skall jag inte vara elak, brorsan sitter och surar över PS3 släppet också och det kan ju vara så att den släpps i omgångar till de olika plattformarna för att inte skapa en krasch...eller nåt Suspect
Vet inte om det stämmer men jag läste något om att det bara är PC som får nya achivements?! Neutral

Inlägg av Warsawpact i ons mar 30 2011, 01:41

@Veritech79 skrev:
@Warsawpact skrev:ÖÖöh...nu har Tisdagen kommit och nästan gått, och fortfarande ingen DLC till ME2?

Står ju att den skall släppas den 29 Mars på deras hemsida till PC,360 och även PS3. Shocked

Gissa vad jag har laddat ned idag... Laughing cheers

Nä nu skall jag inte vara elak, brorsan sitter och surar över PS3 släppet också och det kan ju vara så att den släpps i omgångar till de olika plattformarna för att inte skapa en krasch...eller nåt Suspect
Vet inte om det stämmer men jag läste något om att det bara är PC som får nya achivements?! Neutral

Attans bananer, nu blev jag avundsjuk!
Men vad sjutton hände med det till PS3?

När jag startade upp ME2 imorse så var jag tvungen att ladda ner en update och efter den var installerad så såg jag på mina Trophys ( Achivements på PS3) att det hade kommit nya som var speciellt avsedda för den nya DLC'n "Arrival". Vore trevligt att överhuvud taget kunna spela den också... No

Chernobyl-mode.......................engaged.

Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Användarens profil

Inlägg av Sponsored content Idag på 19:35

Sponsored content

Sida 2 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

- Liknande ämnen