Photobuket strul.

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Photobuket strul.

Inlägg av Fisken35 i tor feb 17 2011, 09:04

Kommer inte längre in på deras sida, är väll censurerad skulle jag tro, Googel funkar ju knappt längre heller, så jag undrar om ni vet om det finns några andra allternativ där man kan lägga upp bilder och länka från?

Tack på förhand/Fredrik

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Photobuket strul.

Inlägg av Janne.S i tor feb 17 2011, 09:44

Om du kör explorer och inte har uppdaterat den så kan det vara en del störningar. (på jobbet har vi förra versionen av explorer och den är i princip oanvändbar nu...)
Har du provat med andra webläsare? typ firefox eller chrome?

Janne.S
Moderator
Moderator

Användarens profil

Inlägg av Fisken35 i tor feb 17 2011, 10:21

Nae det har jag ju inte förstors, jag är lite omordän av mig när det kommer till webläsare, men jag ska kolla det.

Inlägg av Jokkocze i tor feb 17 2011, 11:29

Photobucket är ett av de sämsta alternativen för att ladda upp bilder. (Så fort det kom andra tjänster så blev photobucket helt plötsligt dåligt i jämförelse)
Tjänsten hade självdött för ett par år sen om det inte fanns lite envist folk som vägrar byta till något vettigt istället.

Testa pici.se eller imgur.com istället.

Inlägg av Warsawpact i tor feb 17 2011, 12:34

@Fisken35 skrev:Kommer inte längre in på deras sida, är väll censurerad skulle jag tro, Googel funkar ju knappt längre heller, så jag undrar om ni vet om det finns några andra allternativ där man kan lägga upp bilder och länka från?

Tack på förhand/Fredrik

Är det Folkrepubliken Kina som är i farten igen affraid

Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Användarens profil

Inlägg av Fisken35 i tor feb 17 2011, 12:51

Tackar Jokkocze, ska testa dom i stället.

Det kan du räkna med, här sätts det käppar i hjulen kan du tro, dom har gått ut med här nu att man inte längre får andvända engelska ord i tidningar och nyheter, så nu måste dom hitta på nya kinesiska namn på alla ord som dom inte har kinesiska ord för redan, puckon.

Inlägg av T-34 i tor feb 17 2011, 20:15

Var inne och kollade lite och det verkar som om pici.se har avslutat sin verksamhet.
Är också ute och letar lite efter nån annan värd för mina bilder än photobucket.
Magnus

Inlägg av Sponsored content Idag på 23:18

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet