Grotzenkrad

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Grotzenkrad

Inlägg av Matt_Public i lör sep 10 2011, 23:22

Hej på er!

Eftersom mina reguljär-byggen går mindre bra så släpper jag lös mitt inre ofog.

Skapelsen är resultatet av en ohelig förening mellan en Kettenkrad och en Moto-tug.


Vete fasen varför, men jag började med bly.





Fjuttig liten gretchingrålle-motor:





Sponsoner livar alltid upp!





Fronten ska bli ruggigare, lugn bara.





Sidovy:





Överblick:





Ännu ett bonnaprojekt sjösatt, hujedamig...





Senast ändrad av Matt_Public den sön sep 11 2011, 11:26, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : dsylexi)

Matt_Public
Master of DNF


Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Grotzenkrad

Inlägg av MiniStuff i sön sep 11 2011, 01:58

Hehe Twisted Evil

_________________

MiniStuff
Vicesheriff


Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Grotzenkrad

Inlägg av cas i sön sep 11 2011, 09:35

Det är rätt!
Hur det skall sluta vete fåglarna, men fräckt kommer det nog att bli!

cas
Vicesheriff


Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Grotzenkrad

Inlägg av Jörgen.E i sön sep 11 2011, 10:48

NU e de skoj på gång ser ja........

Jörgen

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Grotzenkrad

Inlägg av Matt_Public i sön sep 11 2011, 13:39

@Jörgen.E skrev:Nu är det skoj på gång, ser jag...
Man kan ju bara hoppas. Very Happy


Sponsonerna har lappats upptill och nedtill med tjock plasticard.
Överst lades ett lager tunna remsor tänkta att likna brädor. Like so:





Banden byggdes ihop enligt beskrivningen. Tills vidare.





Här tänker jag smälla upp styrhytten. Tänk Pibber, typ...





Hur gör man kamouflagenät tro? Några bra tips?






Matt_Public
Master of DNF


Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Grotzenkrad

Inlägg av Sponsored content Idag på 17:22


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet