Lådrensning

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Lådrensning

Inlägg av Jokkocze i tor jul 17 2014, 13:57

Tänkte gå igenom mina modeller och rensa lite, eftersom jag hade lite otur med jobb den här sommaren.

Kommer lägga till saker allt efter att jag lyckas komma åt lådorna där de ligger. Kommer förmodligen bli mestadels flyg i 1/48, men först ut blir något annat.
Folk som bor i Göteborg har prio, eftersom jag inte har så mycket lådor att förpacka saker i, så det blir klurigt att skicka.

Hur som helst! Först ut har vi ett par små söta saker.

Två stycken 88mm Flak 37 (3-in-1) från Dragon. Med i båda lådorna finns svarvade metallpipor för ett par olika versioner av kanonerna, en hel del ets och en massa finfint gjutna delar. Samtliga delar sitter på sina träd, men delar kan vara uppackade för inspektion etc.

Exakt vad som finns i lådorna kan man se här: En såndäringa länk!

Tänkte mig 300kr styck, med viss prutmån.

Mer kommer som sagt när jag får fram de andra lådorna ur låd-berget!

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Lådrensning

Inlägg av cas i tor jul 17 2014, 17:18

Som den inbitne flygbyggare jag är så väntar jag med spänning på nästa lådfynd  Very Happy 

cas
Vicesheriff

Användarens profil

Inlägg av Jokkocze i lör jul 19 2014, 22:40

Efter mycket letande hittar jag bara tre av de fem lådor med modeller jag ska ha, och de modeller jag hittat är sånt jag vill bygga.

Vill minnas att jag hade ett flertal versioner av Eduard FW-190or, men jag kan bara hitta en av dem. Har jag bara en får den bli kvar i min samling, då jag gärna har en sån i hyllan.
Ska leta lite mer och se om jag hittar något annat också, men det verkar som att de hamnat någon annanstans..

Inlägg av Sponsored content Idag på 16:50

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet