The Mighty Eighth..

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

The Mighty Eighth..

Inlägg av Tobias i tor aug 07 2014, 23:53

En kompis som bygger och spelar med 15mm/1/100 stridsvagnar till Flames of War, men mindre insatt i heroiska flygplan messade och tipsade om någon kommande film som kallas "The Mighty Eighth":

Lät ju coolt tänkte jag men jag blev tyvärr inte impad av det jag såg. 1942? Fasen vad mycket som händer på en gång.. Vad är det för ett anfall som kommer där i slutet???  cyclops
Jaja, vi är inte helt bortskämda med dylika filmer, fast jag tror knappt de kan slå "Memphis Belle" från 1990 med lite fula CGI-B17s.. Wink 

Hittade dock ingen info på imdb.com (!) om den men väl efter en snabbsök att Steven Spielberg jobbar med något liknande projekt...

Klicky

Inte läst hela länken ännu men kanske ni vet mer?

Till överst på sidan Gå ner

Sv: The Mighty Eighth..

Inlägg av Matt_Public i fre aug 08 2014, 00:17

Uj! Man vet att det är välgjort när man mår illa. Laughing 

Läggs till listan omedelbums!

Matt_Public
Master of DNF

Användarens profil

Inlägg av Tobias i fre aug 08 2014, 00:36

Kanske borde postat detta i Off-topic..?

Mm.. Kan ju vara något men.. det är lite för mycket dataspelskänsla över det.. :/

Inlägg av frznlogic i fre aug 08 2014, 00:39

Hörde också rykten om the mighty eighth någonstans... här på forumet kanske? Iaf, fick för mig att det är Tom Hanks och Steven Spielberg som gör en ny tv serie tillsammans i stil med the pacific och band of brothers, men "the mighty eighth" den här gången. Gillar man de serierna så blir ju förhoppningsvis det här mumma Wink

Inlägg av Tobias i fre aug 08 2014, 00:54

Jo serien blir nog bra! Kan nöja mig med bara en massa dramatik på basen men lite vackra flygplan som flyger runt och visar upp sig är helt ok det med! Wink

Hur är jag alltid sist med sånt här? Går runt i min egen lilla värld, hehe. Detta måste ju ha funnits som info ett tag.. Embarassed  Wink

Inlägg av Sponsored content Idag på 22:56

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet