Dekalproblem

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Dekalproblem

Inlägg av Azgaron i mån apr 20 2015, 21:37

Dekalerna till min Matilda var ganska kass, gulnade och fula, samt sprack när jag försökte sätta dit en av dem.
Jag fick förslaget att skaffa dekalfilm, och det kommer jag nog att göra, men den beställningen får kanske vänta då jag antagligen behöver komma upp i minst 200:- för att slippa avgift (snål som man är Smile ).
Det jag undrar är om nån har överblivna dekaler till Matildan och kan tänka sig att skilja sig från dem.
De stora märkena i vitt och rött på torn och sidor, går nog fint att maska och måla, men texter och nuffror mm känns lite bökigt att göra på det viset.

Håkan

Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Dekalproblem

Inlägg av Matt_Public i mån apr 20 2015, 23:03

@Azgaron skrev:[…] men den beställningen får kanske vänta, då jag antagligen behöver komma upp i minst 200:- för att slippa avgift […]
Antagligen? Är avgiften relativ på något vis?

Matt_Public
Master of DNF

Användarens profil

Inlägg av Azgaron i mån apr 20 2015, 23:58

Hehe, ja man behöver beställa för 200 eller mer för att slippa expeditionsavgift. Inga problem egentligen då jag hittat prylar som lätt uppfyller den kvoten. Smile Kruxet är att jag, utöver färger och lite sånt jag redan har beställt, blivit lovat av min kära finansminister att få köpa ett ljudkorts/studiopaket för ca 2500:- och då kan det tänkas bli lite svårt att motivera ytterligare inköp just nu! Smile

Håkan

Azgaron

Användarens profil

Inlägg av Sponsored content Idag på 04:06

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet