Önskar byta bort lite flyg

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Önskar byta bort lite flyg

Inlägg av Stråhatt i ons nov 25 2015, 16:05

Har lite begagnade införskaffelser som jag inte tror det kommer bli nåt av, och det finns många här som är mer intresserade av flyg än jag. Nån som vill byta till sig nåt? Har ingen aning om de här lådorna är värda nåt så det skulle mest kännas löjligt att sätta priser på dem, mycket roligare att byta tycker jag!

Har försökt kolla så allt är komplett och vad jag kan se är de det, har dock inte testbyggt Wink Askar och instruktioner är lite buckliga och gulnade, men själva modellerna är i bra skick.

Innehåll:

Innehåll:

Innehåll, lite delar har lossnat från ramarna i denna och ligger lösa i lådan, och ett blad på en av propellrarna har knäckts. Kroppen ser ljusare ut än resten men det är bara ljuset i bilden som spökar, i verkligheten är det samma nyans.

Och den här saknar ask men är en liten söt en i skala 1/144, plasten kring delarna är oöppnad:

Är egentligen inte extra intresserad av något särskilt, brukar fastna för väldigt blandade modeller jag bara gillar utseendet på, så kom gärna med vilka förslag som helst. Brukar sällan bli sugen på något i mindre skalor än 1/35 dock, och varnar för att jag kan vara kräsen Wink Lämnar gärna bort flera/alla av de här i utbyte mot en, om det är en större/nyare modell.

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Önskar byta bort lite flyg

Inlägg av Matt_Public i ons nov 25 2015, 16:22

@Stråhatt skrev:Brukar sällan bli sugen på något i mindre skalor än 1/35, dock […]
Så vi pratar t.ex. flyg i skala 1/32, då?

Matt_Public
Master of DNF

Användarens profil

Inlägg av Stråhatt i ons nov 25 2015, 17:10

Jomenvisst, det skulle kunna vara kul!

Inlägg av Stråhatt i fre jan 15 2016, 17:58

Kan ju tillägga att jag också är intresserad av Warhammer och andra sci-fi/fantasy/spelgrejer, även om det är i mindre "skala" än nämnda 1/35 Smile Men det kanske inte fanns något spännande i denna samling, eller för dåligt skick?

Inlägg av Matt_Public i fre jan 15 2016, 19:20

@Stråhatt skrev:Kan ju tillägga att jag också är intresserad av Warhammer och andra sci-fi/fantasy/spelgrejer.
Noterat! Cool

Matt_Public
Master of DNF

Användarens profil

Inlägg av cas i lör jan 16 2016, 10:29

Huu vad de franska är fulsnygga!
Synd att man inte har nåt att byta bort...

cas
Vicesheriff

Användarens profil

Inlägg av Stråhatt i fre jun 10 2016, 14:23

Behöver skapa lite plats så den som är sugen och kan täcka postkostnaden (eller hämta i Västra Frölunda) får dessa gratis. (Allt i inlägg 1 finns kvar.) Annars går de upp på Tradera snart Wink

Inlägg av Sponsored content Idag på 00:47

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet