Markera/avmarkera multi-citat

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Markera/avmarkera multi-citat

Inlägg av Gigabyte i lör mar 12 2016, 18:01

Nä nu får jag krypa till korset,,  jag får ej  att fungera har  bytt webbläsare  mm,,,,, hur GÖR ni Laughing  vad fasen gör jag för fel  Shocked Shocked Razz Razz Razz Razz

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Markera/avmarkera multi-citat

Inlägg av Stefan E i lör mar 12 2016, 20:39

Du är inte ensam....   Embarassed

En till som vill veta....    scratch scratch scratch scratch

Stefan  sunny
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen

Användarens profil

Inlägg av Matt_Public i lör mar 12 2016, 23:02

För egen del så markerar jag först samtliga inlägg som jag vill inkludera (genom att klicka på citation multiple) och avslutar därefter urvalsprocessen med ett klick på post reply.
Matt_Public
Master of DNF

Användarens profil

Inlägg av Gigabyte i lör mar 12 2016, 23:32

@Gigabyte skrev:Nä nu får jag krypa till korset,,  jag får ej  att fungera har  bytt webbläsare  mm,,,,, hur GÖR ni Laughing  vad fasen gör jag för fel  Shocked Shocked Razz Razz Razz Razz
jo
@Stefan E skrev:Du är inte ensam....   Embarassed

Stefan  sunny
nu
@Matt_Public skrev:För egen del så markerar jag först samtliga inlägg som jag vill inkludera (genom att klicka på citation multiple) och avslutar därefter urvalsprocessen med ett klick på post reply.
förstår jag   Very Happy  tackar matt  I love you

+ om man som jag,, enbart använt "skicka",där funkar inte multi tugget, visst har jag väl sett post reply knappen men inte relaterat den till något nyttigt  Laughing

Senast ändrad av Gigabyte den sön mar 13 2016, 01:27, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Blir förmodligen skjuten med brödtext i gryningen)

Inlägg av Caverö i mån mar 14 2016, 21:01

Jag har fått för mig att man citerar bara för att ens egen byggtråd skall bli längre Laughing

det är väl bara för att jag inte begriper mig på sådana häringa moderniteter scratch geek

Inlägg av Stefan E i mån mar 14 2016, 22:47

Få se.....
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen

Användarens profil

Inlägg av Stefan E i mån mar 14 2016, 22:49

@Gigabyte skrev:Nä nu får jag krypa till korset,,  jag får ej  att fungera har  bytt webbläsare  mm,,,,, hur GÖR ni Laughing  vad fasen gör jag för fel  Shocked Shocked Razz Razz Razz Razz

Stefan  sunny

@Matt_Public skrev:För egen del så markerar jag först samtliga inlägg som jag vill inkludera (genom att klicka på citation multiple) och avslutar därefter urvalsprocessen med ett klick på post reply.

@Gigabyte skrev:
jo

Stefan  sunny
nu
förstår jag   Very Happy  tackar matt  I love you

+ om man som jag,, enbart använt "skicka",där funkar inte multi tugget, visst har jag väl sett post reply knappen men inte relaterat den till något nyttigt  Laughing

@Caverö skrev:Jag har fått för mig att man citerar bara för att ens egen byggtråd skall bli längre Laughing

det är väl bara för att jag inte begriper mig på sådana häringa moderniteter scratch geek

YESSSS......

Det funkar!

Stefan  sunny
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen

Användarens profil

Inlägg av TommyKillander i tis mar 15 2016, 00:09

Jag har märkt att "Citation Multiple" verkar hänga kvar ibland efter att man har postat sitt meddelande...
Då får man klicka bort dem om man skall posta ett nytt meddelande i samma tråd för att undvika upprepning-humor. Dock kanske det bara är jag som håller på med att posta flera inlägg i rad i samma tråd pig 

cheers
/Tommy

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet