Kul att skaka tass med er

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Kul att skaka tass med er

Inlägg av johan r i mån sep 07 2009, 00:24

Kul att träffa er alla på modell Göteborg!

Själv har jag haft två roliga dagar och fått massor med ny inspiration. Som tur är så var Merlin på plats och blockerade effektivt min impuls då köpdjävulen nästan fick mig att öppna plånboken hos Alfa Hobby Twisted Evil

Tyvärr så missade jag en del av er men åtminstånne 3 nya ansikten träffade jag. Markus aka Ministuff, T-34 och Jocke. Sen såg jag spår på forumbordet från Magnus bland annat.

Härligt att se att flera av forumdeltagarna bärgade priser på tävlingen Exclamation Vilka av er som vann vet jag inte riktigt mej jag tror att Hook, Azgaron, Janne hade lappar vid sina modeller. Jag antar att Merlin och Caverö fick något erkännande av något slag men vad vet jag.

Ni som bärgade priser kan väl skriva vad ni tog för pris och för vilken modell.

Skall försöka lägga upp lite bilder och så men fram till dess....

Kul att ses gubbs cheers

mvh
Johan

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Kul att skaka tass med er

Inlägg av Azgaron i mån sep 07 2009, 02:19

Ja, det var verkligen kul att råkas igen Johan!

Likaså att träffa de andra i gänget som jag träffat tidigare samt att få träffa Markus, Jocke och Merlin (ordentligt den här gången Smile )!

Vi från Halmstad var ju där tidigt och jag fick ju tillfälle att störa Markus när han packade upp! Smile

Min Panther och Chi Ha tank i 1/76 fick hedersomnämnande! Himla kul som sagt! Smile och inspirerande!

Mycket kul att träffas och prata och byta erfarenheter och dessutom passade jag på att tillskansa mig värdefulla tips från en del av domarna också! Kan vara användbart till framtida utställningar!

Håkan

Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009

Användarens profil

Inlägg av JOooCKE i mån sep 07 2009, 08:13

Som jag sa i en av Modell GBG trådarna så var det riktigt kul att få skaka tass med er Exclamation Very Happy

Jocke

Inlägg av MiniStuff i mån sep 07 2009, 21:06

Det var jättekul att träffa er alla, lite osäker dock om jag hälsade på dig Jocke Question gjorde jag det och inte kommer ihåg dig så ber jag så hemskt mycket om ursäkt, det var lite rörigt ibland Very Happy

Många härliga modellbyggen kunde man njuta av på borden (dock hann jag inte mer än ung 30min i söndags morse innan det var dags att sälja igen) och en massa kul grejer på forumbordet. Skulle så gärna varit med och tjötat lite mer vid det bordet... men som sagt lite svårt när man är ensam.

/Markus

MiniStuff
Vicesheriff

Användarens profil

Inlägg av T-34 i mån sep 07 2009, 22:10

Får hålla med att det var kul att se folk som man bara "träffat" via nätet. Bor man lite offside var det många nya ansikten. Smile
Magnus

Inlägg av MagnusE i tis sep 08 2009, 00:26

Jo det var kul att träffa alla. Marcus, du måste ha sålt bra, det var ju alltid fullt med folk hos dig?

Magnus

Inlägg av merlin1953packard i fre sep 11 2009, 00:43

Håller med; det var verkligen kul att få se lite ansikten bakom alla fantastiska modeller!

Inlägg av Caverö i lör sep 12 2009, 00:06

Trevlig ja det vill jag lova. Lite nya ansikten på namn är alltid kul.

Men nu har jag fått en överdos som behöver läkas ut, så jag får väl bota mig med lita Macchibygge. Very Happy

Inlägg av Sponsored content Idag på 08:00

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet