Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad)

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad)

Inlägg av Veritech79 i fre maj 07 2010, 18:13

Jag letar med ljus och lykta efter dessa modeller, så om det är någon som har dessa i hyllorna men kan tänkas avyttra dom till mig för en skälig summa pengar så blir jag glad!

Det spelar ingen roll vad det är för skick på dekalerna eller om det är dekaler med överhuvudtaget, jag är bara intresserad av plastmodellen!

/Patrik Kennetsson

Senast ändrad av Veritech79 den sön maj 09 2010, 20:36, ändrad totalt 1 gång

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad)

Inlägg av merlin1953packard i sön maj 09 2010, 01:34

@Veritech79 skrev:Jag letar med ljus och lykta efter dessa modeller, så om det är någon som har dessa i hyllorna men kan tänkas avyttra dom till mig för en skälig summa pengar så blir jag glad!

Det spelar ingen roll vad det är för skick på dekalerna eller om det är dekaler med överhuvudtaget, jag är bara intresserad av plastmodellen!

/Patrik Kennetsson

Patrik! Har sett att webbsidan "Spel med posten" (butik Lekia i Kungälv) har den för knappt en 50-lapp! Är det den du letat efter? Lägger in länken!

länk: http://www.spelmedposten.se/spitfire-supermarine-mk1-1-72.html

Sv: Någon som har Heller eller Airfix Spitfire Mk.1 i 1/72 liggandes?? (Avslutad)

Inlägg av Veritech79 i sön maj 09 2010, 10:03

Du är en pärla merlin!!
Tack så hemskt mycket!!

Inlägg av Sponsored content Idag på 20:49

Sponsored content

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet